Σε μια εποχή όπου όλα γίνονται Online, η ιστοσελίδα μιας εταιρείας αποτελεί τον πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο προσέλκυσης νέων πελατών. Επιπλέον, αποτελεί τη «βιτρίνα» της επιχείρησης γι’ αυτό και θα πρέπει να είναι προσεκτικά σχεδιασμένη και απολύτως λειτουργική.
Ωστόσο, πολλές εταιρείες δε δίνουν έμφαση στο website τους, ή δεν το ανανεώνουν τακτικά με αποτέλεσμα να χάνουν σημαντικό μερίδιο από τις πωλήσεις στο digital περιβάλλον.
Ακολουθούν τα πιο συνηθισμένα λάθη που μπορεί να σου στοιχίζουν. Διόρθωσέ τα ώστε να είσαι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
- Η ιστοσελίδα είναι αργή
Κανείς δεν έχει χρόνο για χάσιμο, ούτε και οι δυνητικοί σου πελάτες! Αν το website σου αργεί να φορτώσει, οι επισκέπτες θα το εγκαταλείψουν γρήγορα χωρίς να δώσουν την ευκαιρία στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και μοιραία θα επισκεφθούν το αμέσως επόμενο στις μηχανές αναζήτησης.
Η ταχύτητα της ιστοσελίδας λοιπόν είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες στην προσέλκυση του κοινού.
- H ιστοσελίδα δεν προσαρμόζεται σε κινητές συσκευές
Οι χρήστες σταθερών υπολογιστών είναι πλέον μειοψηφία! Οι περισσότεροι Online χρήστες χρησιμοποιούν τα smartphones τους και τα tablet αντικαθιστώντας τους υπολογιστές. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, το 50% των αναζητήσεων γίνεται από κινητά τηλέφωνα.
Είναι λοιπόν επιβεβλημένο, η εταιρική ιστοσελίδα να είναι σχεδιασμένη ώστε να είναι Mobile friendly.
- Αγνόηση των Google Analytics
Το Google Analytics, είναι μια δωρεάν υπηρεσία της Google, μέσα από την οποία μπορούμε να βγάλουμε σημαντικά συμπεράσματα τόσο για την απόδοση του website όσο και για τη συμπεριφορά των επισκεπτών.
Οι επιχειρήσεις οι οποίες αγνοούν τα Google Analytics χάνουν ουσιώδεις πληροφορίες και δεν αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητες της ιστοσελίδας. Αντίθετα εκείνες οι οποίες χρησιμοποιούν το πολύτιμο αυτό εργαλείο, αξιοποιούν τα προσφερόμενα στοιχεία προς όφελός τους, διορθώνουν αστοχίες και παραλείψεις και βελτιώνουν σημαντικά τη στρατηγική πωλήσεων.