Google Ads Campaign: Πώς θα βελτιώσει την επιχείρησή σας

Google Ads από την esteps |

Όσο περισσότερη εξέλιξη και ανάπτυξη σημειώνει η εταιρεία σας και περισσότερος κόσμος αναγνωρίζει το εμπορικό σήμα σας, τόσο περισσότερο θα θέλετε και εσείς να τη βοηθάτε να αναπτυχθεί και να εξελίσσεται, αλλά και να τη διαφημίζετε. Σίγουρα θα έχετε ακούσει τη σπουδαία απόδοση που μπορεί να έχουν καμπάνιες Google Ads και ίσως αναζητάτε τον τρόπο να τις αξιοποιήσετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Πρώτο βήμα, είναι να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας θα μπορέσει να υποστηρίξει μια Pay Per Click καμπάνια, καθώς η συγκεκριμένη μέθοδος πληρωμής των Google Ads μπορεί να φανεί εξαιρετικά κοστοβόρα. Πρέπει, λοιπόν, να είστε προετοιμασμένοι, ώστε αυτή η καμπάνια να μην καταλήξει σε άσκοπη σπατάλη χρημάτων, χωρίς να σας επιστραφεί το αποτέλεσμα που επιθυμείτε. Καλό θα ήταν να μην προχωρήσετε σε καμπάνιες Google Ads μόνο επειδή αποτελούν πρακτική που ακολουθούν άλλες εταιρείες και μαθαίνετε πόσο κερδοφόρες είναι. Εμείς σας έχουμε ετοιμάσει μια λίστα, ώστε να είστε απόλυτα προετοιμασμένοι και να αποκτήσετε το μέγιστο δυνατό κέρδος από μία καμπάνια Google Ads.

Ζήτηση πελατών

Αρχικά, εντοπίστε τι αναζητούν οι πελάτες σας. Εάν το αντικείμενό σας δεν βρίσκεται στις αναζητήσεις των χρηστών της Google, τότε μία καμπάνια Google Ads δεν είναι πολύ πιθανό να φανεί αποδοτική για εσάς. Πριν ξεκινήσετε, λοιπόν, να επενδύετε σε μία τέτοια καμπάνια, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει όγκος αναζήτησης από τους χρήστες για το αντικείμενο της επιχείρησής σας.

Για να κάνετε αυτή την αναζήτηση, υπάρχει το εργαλείο «Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών (Κeyword tool) των Google Ads, το οποίο σας εμφανίζει ποσοστά επισκεψιμότητας για την κάθε λέξη. Επίσης, μπορείτε να δείτε πόσο ανταγωνιστική είναι μια λέξη, ποιο είναι το ποσοστό των τοπικών μηνιαίων αναζητήσεων, σχετικές εναλλακτικές φράσεις, καθώς και το κόστος ανά κλικ για τη λέξη.

Όταν εξετάζετε την επιλογή των λέξεων σας, αναρωτηθείτε εάν οι λέξεις-κλειδιά αναζητούνται πράγματι στη Google και εάν οι λέξεις-κλειδιά που θέλετε να εντάξετε χρησιμοποιούνται πράγματι από το πελατολόγιό σας. Έτσι, θα καταφέρετε να προσδιορίσετε την πρόθεση των χρηστών, αλλά και θα αναλογιστείτε εάν μπορείτε να στηρίξετε οικονομικά το CPC (Cost Per Click) της λέξης.

Προϋπολογισμός

Αφότου ολοκληρώσετε την έρευνά σας και ορίσετε τα keywords που σας ταιριάζουν, πρέπει να υπολογίσετε το μέγιστο κόστος ανά κλικ (CPC) που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε. Όταν επιλέγετε ανταγωνιστικές λέξεις, θα χρειαστεί να επενδύσετε περισσότερα χρήματα. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να μην εστιάζετε μόνο στα ανταγωνιστικά keywords. Δείξτε μεγαλύτερη προτίμηση σε αυτά για τα οποία μπορείτε να προσφέρετε τα χρήματα που τους αντιστοιχούν και είναι πιο πιθανό να είναι αποδοτικά για εσάς. Για να εντοπίσετε ποιο είναι το μέγιστο CPC σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πολλαπλασιάσετε τους αριθμούς του ποσοστού μετατροπής της ιστοσελίδας σας, του περιθωρίου κέρδους και του κέρδους ανά πελάτη, ή να ακολουθήσετε τον παρακάτω τύπο:

Μέγιστο CPC = (κέρδος ανά πελάτη) * (1 – περιθώριο κέρδους) * (ποσοστό μετατροπής ιστοσελίδας)

Κατανόηση του ανταγωνισμού

Στις αναζητήσεις των κατάλληλων λέξεων θα πρέπει να εντοπίσετε εκείνες που έχουν τις περισσότερες αναζητήσεις, αλλά να έχετε γνώσεις και για τα keywords που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Θα βρείτε διαθέσιμα διάφορα εργαλεία που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να «κατασκοπεύσετε» τους ανταγωνιστές σας, όπως το KeywordSpy, με το οποίο μπορείτε να συλλέξετε πληροφορίες για προηγούμενες δραστηριότητες των ανταγωνιστών σας, όπως τις λέξεις που χρησιμοποίησαν και το χρονικό διάστημα κάθε μίας. Εάν, για παράδειγμα, κάποιος ανταγωνιστής σας αξιοποιούσε για μεγάλο χρονικό διάστημα ένα συγκεκριμένο keyword, πιθανώς σημαίνει ότι ήταν επιτυχές, άρα και εσείς μπορείτε να κινηθείτε με παρόμοιους όρους.

Προσφορές και καινοτομία

Στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε εκατομμύρια ιστοσελίδες που προωθούν κάθε είδους εμπορικό σήμα, προϊόντα και υπηρεσίες. Καμπάνιες digital marketing κάθε είδους, συμπεριλαμβανομένων των Google Ads, δεν θα σας είναι ιδιαίτερα χρήσιμες εάν το εμπορικό σας σήμα δε διαφέρει από τον ανταγωνισμό.

Βρείτε -βάσει των δυνατοτήτων της επιχείρησής σας- το σημείο που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε, με άλλα λόγια, το Unique Selling Point (USP) σας. Εστιάστε στις ανάγκες των πελατών σας, τραβήξτε τους την προσοχή και θα δείτε την επισκεψιμότητα στη σελίδα σας να αυξάνεται, το οποίο θα φέρει ως αποτέλεσμα βέβαια, την αύξηση των πωλήσεών σας. Ένα ισχυρό USP θα κάνει τους δυνητικούς σας πελάτες να μην μπορούν να αντισταθούν στην προσφορά σας και θα μπορείτε να τους κεντρίζετε το ενδιαφέρον σε μερικά μόλις δευτερόλεπτα. Προσφέρετε, λοιπόν, αξία στους πιθανούς αγοραστές σας, κάντε τους να πιστέψουν σε αυτό που τους παρέχετε, χωρίς την υπόνοια κινδύνου, και ορίστε ένα σαφές call to action.

Εντυπωσιακές διαφημίσεις

Τα Google Ads ακολουθούν τη μέθοδο χρέωσης κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στις διαφημίσεις σας. Έτσι, εσείς πρέπει να δημιουργήσετε διαφημίσεις, οι οποίες όχι μόνο θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, αλλά διαφημίσεις οι οποίες είναι ικανές να μετατρέψουν αυτά τα κλικ σε πωλήσεις. Επομένως, εστιάστε στη δημιουργία διαφημίσεων, οι οποίες στοχεύον σε ένα συγκεκριμένο κοινό.

Με τα Google ads στοχεύουμε στην αύξηση των πωλήσεων, μέσω της μεγαλύτερης προβολής και την αύξηση των κλικ. Κρατήστε κατά νου ότι οι διαθέσιμες λέξεις είναι περιορισμένες, άρα το κείμενο των διαφημίσεων θα πρέπει να είναι μικρό, σαφές και να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, με τρόπο που θα κινήσει το ενδιαφέρον. Τυπικά στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνονται σε αυτές τις διαφημίσεις, είναι ο τίτλος, μια περιγραφή δύο γραμμών και μια διεύθυνση URL.

Σελίδες προορισμού

Ένα σύνηθες λάθος όσων δεν είναι εξοικειωμένοι με το Digital marketing, είναι η προσπάθεια κατάταξης της αρχικής σελίδας του site για όλες τις κορυφαίες λέξεις και να δρομολογείται εκεί όλη η κίνηση των διαφημίσεων. Αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο για μια καμπάνια.

Κατά τη δημιουργία διαφήμισης στα Google Ads, βεβαιωθείτε ότι πηγαίνει σε συγκεκριμένη σελίδα του site σας και όχι στην αρχική. Εστιάστε στην ευχάριστη εμπειρία και περιήγηση του χρήστη στην ιστοσελίδα σας, με στόχο την μετατροπή της επίσκεψής του σε αγορά. Εάν εσείς τον παραπέμπετε στην αρχική σελίδα, αυτό πιθανώς να τον απομακρύνει από το συγκεκριμένο στόχο και να αυξήσει τα ποσοστά εγκατάλειψης της σελίδας σας. Δημιουργήστε μοναδικές σελίδες προορισμού για να συνδέσετε τις διαφημίσεις σας, οι οποίες θα προσκαλούν τον επισκέπτη να ολοκληρώσει την επόμενη ενέργεια (call to action).

Παρακολουθήστε και μετρήστε τα αποτελέσματα

Προτού ξεκινήσετε τις διαφημίσεις σας στα Google Ads, φροντίστε να είστε εξοικειωμένοι με τον τρόπο παρακολούθησης της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Χωρίς την παρακολούθηση θα χάνετε σημαντικές πληροφορίες, οι οποίες θα μπορέσουν να βελτιώσουν την καμπάνια σας. Αντίστοιχα, δε θα εντοπίζετε τυχόν παραλείψεις, λάθη και αδυναμίες, με τις αντίστοιχές τους βελτιώσεις. Στα Google Ads θα βρείτε την παρακολούθηση της καμπάνιας στην Παρακολούθηση μετατροπών, όπου θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το έχετε ρυθμίσει και ενεργοποιήσει, πριν από τη δημοσίευση των διαφημίσεών σας.

Για τη σωστή ρύθμιση της Παρακολούθησης μετατροπών, πρέπει να ορίσετε τους παράγοντες της επιτυχημένης μετατροπής σύμφωνα με τους στόχους της επιχείρησής σας.

Ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε;

Η επιτυχία μιας καμπάνιας Google Ads μπορεί να αυξήσει αποτελεσματικά τις πωλήσεις σας, αρκεί να την έχετε σχεδιάσει, ορίσει και χρονομετρήσει κατάλληλα. Αντίθετα, μια καμπάνια η οποία δεν είναι σωστά σχεδιασμένη, μπορεί να σας βλάψει οικονομικά και να προκαλέσει προβλήματα στη λειτουργία της επιχείρησής σας. Καλό θα ήταν να εξοικειωθείτε με το περιβάλλον των Google Ads και να βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω είναι εγκατεστημένα και σωστά δομημένα, προτού προχωρήσετε στη δημοσίευση των διαφημίσεών σας.