Eshop Strategy for Quality Traffic & Higher Conversion Rates

Οι εταιρείες eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing και Innovation Group σας προσκαλoύν στο Σεμινάριο Eshop Strategy.

Περιγραφή Σεμιναρίου: Αφορά αποκλειστικά eshop Owners, eshop Executives, Retailers. Μέγιστος αριθμός συμμετοχών θα είναι τα 10 άτομα ανά ημέρα.

Πρόγραμμα

16:30 Προσέλευση

17:00 Digital Strategy for Eshops (Δημήτρης Κονταράκης)

17:45 Sem 360 eCommerce (Ηλίας Τσαλδάρης)

18:30 SEO 101 – Debate (Δημήτρης Κονταράκης VS Ηλίας Τσαλδάρης)

19:00 Coffee Break

19:10 Increase your Visibility (Ηλίας Τσαλδάρης)

19:45 Google Analytics Traffic & KPIs (Δημήτρης Κονταράκης)

20:15 Google Analytics Conversions – ROI – ROAS (Ηλίας Τσαλδάρης)

20:30 Case Studies (Πάνελ: Δημήτρης Κονταράκης, Ηλίας Τσαλδάρης & Friends)

21:00 Lets Play

 

Extra: Το eshopretail project που θα παρουσιάσει τη μεγαλύτερη πρόκληση σε επίπεδο στόχων με βασική προϋπόθεση να πληροί τις προδιαγραφές για growth θα κερδίσει ένα τρίμηνο πρόγραμμα SEM 360 αξίας 1.200,00€.

 

Σκοπός σεμιναρίου:

Το σεμινάριο στοχεύει στην ενημέρωση των δυνατοτήτων του Internet Marketing και δίνει τη δυνατότητα σε όλους του συμμετέχοντες να:

  • μετρήσουν την αποτελεσματικότητα μιας ιστοσελίδας – eshop, μέσω Live παραδειγμάτων
  • δουν τρόπους και στρατηγικές για να έχουν επιτυχημένη παρουσία στα Social Media μέσω Live παραδειγμάτων
  • μελετήσουν τρόπους και στρατηγικές για να έχουν επιτυχημένες καμπάνιες Email Marketing μέσω Live παραδειγμάτων
  • κατανοήσουν τη δυναμική και την αποτελεσματικότητα ενός οργανωμένου πλάνου Marketing
  • κατανοήσουν σε βάθος εργαλεία που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους (Google Adwords, Google Analytics)
  • δουν την εκπόνηση Internet Marketing Plan όπου θα αναφέρεται η φιλοσοφία, οι στόχοι και ο έλεγχος του.

Εισηγητές:

Δημήτρης Κονταράκης

Internet Marketing Consultant (B.A Politics, MSc Marketing, Certified Google Adwords). Ιδιοκτήτης της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing (Google Partner Company) και σύμβουλος Internet Marketing σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, με εμπειρία και εξειδίκευση σε τεχνικές SEO και στρατηγικής Internet Marketing. Έχει εκπονήσει Internet Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και έχει συνεργαστεί με πολυάριθμες επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας.

Ηλίας Τσαλδάρης

Ο Ηλίας φοίτησε στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών με ειδίκευση στα οικονομικά και επιχειρησιακά μαθηματικά. Είναι Google Partner στα πεδία Google AdWords, YouTube Ads και Google Analytics. Είναι ιδρυτής και iCEO της Innovation Group, η οποία δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες B2B σχετικά με τη διαφήμιση, το ψηφιακό μάρκετινγκ και το web design.

Θα μας μιλήσει για πρακτικές SEM (Search Engine Marketing), για μεθόδους και εργαλεία ανάλυσης και θα δώσει συμβουλές πως να βελτιώσει κάποιος την παρουσία του στο διαδίκτυο.

Σε ποιους απευθύνεται:

  • eshop Owners
  • eshop Executives
  • Retailers

 

Τι θα κερδίσετε; Μετά το Σεμινάριο, θα είστε σε θέση να:

  • Εντοπίζετε τις αδυναμίες μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop στο διαδίκτυο.
  • Να καθορίσετε στόχους και στρατηγική για μια ιστοσελίδα ή το eshop σας
  • Να μετράτε την αποτελεσματικότητα των ενεργειών Digital Marketing.

Πληροφορίες για το Σεμινάριο:

Ημερομηνίες: Τετάρτη 07/02/2018 & 14/02/2018

Τόπος: Athens Investment Centre Athens

Διάρκεια: 17:00 – 21:00

Ώρα προσέλευσης: 16:30

Κόστος: 100.00€ πλέον Φ.Π.Α.

* Early bird τιμή μέχρι 15/01: 70,00€ πλέον Φ.Π.Α.

Τρόπος Πληρωμής: Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

 

Τι παρέχεται στην τιμή:

  • Σημειώσεις / υλικό από το σεμινάριο
  • Feedback
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης (Βεβαίωση συμμετοχής)


Δηλώστε το ενδιαφέρον σας εδώ:

[ninja_forms id=70]

*Οι εγγεγραμμένοι στο σεμινάριο ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα υπαναχώρησης και επιστροφής του ποσού που έχουν καταβάλλει, εφόσον το ζητήσουν εγγράφως από την Εταιρεία μέχρι 2 (δύο) μέρες πριν τη διεξαγωγή του σεμιναρίου.