Η μεγάλη επισκεψιμότητα που έχει μια ιστοσελίδα δεν μεταφράζεται απαραίτητα σε πωλήσεις. Αρκετές φορές έχουμε συναντήσει ιστοσελίδες που έχουν υψηλή επισκεψιμότητα αλλά χαμηλές πωλήσεις. Τότε χρειάζεται να βρούμε αποτελεσματικούς τρόπους για να αντιμετωπίσουμε το χαμηλό Conversion Rate (μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη).
Το παρακάτω άρθρο μας δίνει χρήσιμες συμβουλές για το πως μπορούμε να μετατρέψουμε τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας σε αγοραστές των προϊόντων- υπηρεσιών μας.
Διαβάστε το συγκεκριμένο άρθρο εδώ