Με ιδιαίτερη επιτυχία, έκλεισε και η δεύτερη μέρα του Internet Marketing Workshop, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017, στον συνεδριακό χώρο Olympia Conference & Seminar Hall. Ο λόγος και η σκηνή ανήκαν, κυρίως, στους συμμετέχοντες, οι οποίοι ανέβασαν τον πήχη ψηλά!
Για τη δεύτερη φάση, λοιπόν, του σεμιναρίου, τέσσερις ομάδες δούλεψαν ομαδικά ώστε να αναλύσουν και να μας παρουσιάσουν την online παρουσία της ιστοσελίδας που ανατέθηκε σε κάθε ομάδα. Οι ιστοσελίδες αφορούσαν παροχή ιατρικών υπηρεσιών και η κάθε ομάδα χρειαζόταν να δημιουργήσει Internet Marketing Plan για το 1ο εξάμηνο.
Η ανάλυση και εκτίμηση της online παρουσίας έγινε όσον αφορά τα παρακάτω κριτήρια:
- SEO
- Social Media
- Google AdWords
- Email Marketing
- Article Marketing
Πιο αναλυτικά, οι συμμετέχοντες έπρεπε να εξετάσουν τη φιλικότητα του site, το On-Page SEO, τη κατάταξη των λέξεων-κλειδιά καθώς και να αναζητήσουν keywords, να αξιολογήσουν την ύπαρξη ή μη των Google AdWords και να κάνουν προτάσεις στόχευσης. Επιπλέον, να διερευνήσουν την παρουσία στα Social Media, με έμφαση στο Facebook και στο Instagram αλλά και στο YouTube και στο LinkedIn. Τελευταία σημεία προς έλεγχο και αξιολόγηση αφορούσαν την ύπαρξη στρατηγικής email και article marketing. Για την ολοκληρωμένη δομή του Internet Marketing Plan, απαραίτητο ήταν να ληφθεί υπόψη και ο ανταγωνισμός και τέλος, να γίνουν προτάσεις βελτίωσης για την ιστοσελίδα – πελάτη.
Το επίπεδο των reports ήταν πραγματικό υψηλό και η έρευνα και ανάλυση των ομάδων έγινε σε βάθος! Έπειτα, δόθηκε ουσιαστικό feedback από τον εισηγητή, Δημήτρη Κονταράκη, τόσο σε επίπεδο μεμονωμένης πρότασης όσο και σε γενικότερο επίπεδο για τη δημιουργία Internet Marketing Plan.
Οι συμμετέχοντες απέκτησαν τις πρώτες βάσεις του Internet Marketing τη πρώτη μέρα του σεμιναρίου, ένωσαν τις γνώσεις τους, συνεργάστηκαν και παρέδωσαν ένα καλά δομημένο report.
Ευχαριστούμε πολύ όλους για τη συμμετοχή τους και ευχόμαστε καλή επιτυχία στους μελλοντικούς τους στόχους!
#testimonials
«Ήταν πολύ εποικοδομητική ομιλία. Έμαθα πολλά πράγματα που δεν ήξερα. Πολύ φιλικό κλίμα με μεγάλο ενδιαφέρον για συζήτηση.» Μαρία Κ.
«Πολύ καλή πληροφόρηση για το Internet Marketing. Δημιουργεί πλήρης εικόνα για τις ενέργειες Internet Marketing» Ευαγγελία Γ.
«Αρκετά εποικοδομητική ομιλία με σωστό και συγκροτημένο περιεχόμενο. Ο ομιλητής ήταν πολύ επικοινωνιακός και ενθάρρυνε το διάλογο» Μαρία Ζ.
«Ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Σίγουρα θα αξιοποιήσω κάποια πράγματα για να μεγαλώσω τις πωλήσεις μου.» Δημήτρης Μ.
«Interactive, informative, live cases, examples, easy to grasp. » Marta N.
«Θετικές εντυπώσεις καθώς ενημερώθηκα για πλατφόρμες διαφημίσεων τις οποίες δε γνώριζα αρκετά καλά. Μου προκάλεσε το ενδιαφέρον.» Γεράσιμος Σ.