Επιδιώκετε να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας μέσω του Facebook και αναζητάτε αποδοτικούς τρόπους για να το πετύχετε; Παρακάτω θα βρείτε μερικές προτάσεις που θα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει και θα προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.
Το μυστικό της προσφοράς:
Αναδείξτε την προσφορά ή την έκπτωσή σας με τρόπο που θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού σας. Δημιουργήστε έναν μοναδικό προωθητικό κωδικό και παρουσιάστε τον με ένα ελκυστικό κείμενο και emojis που θα κάνουν την προσφορά σας ακόμα πιο ελκυστική και εύκολα αναγνώσιμη. Για να δημιουργήσετε αίσθηση επείγοντος, αναφέρετε σαφώς τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς, καλώντας τους ακολούθους σας να αντιδράσουν γρήγορα. Δημιουργήστε ένα link προς την σελίδα της επιχείρησης σας , όπου οι ακόλουθοί σας θα μπορούν να αξιοποιήσουν τον ειδικό εκπτωτικό κωδικό.
Συνεργασία με Influencers:
Συνεργαστείτε με έναν ή περισσότερους influencers για να αυξήσετε την απήχηση της προσφοράς σας και για να φτάσετε σε ένα μεγαλύτερο και διαφορετικό ακροατήριο. Οι influencers είναι γνωστοί για τις δωρεές και τις προσφορές που κάνουν στους followers τους, και μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτό το γεγονός για να προωθήσετε την προσφορά σας.
Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική συνεργασία, ζητήστε από τον (ή τους) influencer να δημιουργήσει μια σειρά από posts, stories και αναφορές για να προωθήσει την έκπτωσή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ίδιο κωδικό για όλους τους influencers ή να δημιουργήσετε ξεχωριστούς, μοναδικούς κωδικούς για κάθε έναν από αυτούς. Αυτό σας επιτρέπει να μετρήσετε την απήχηση που είχε ο καθένας στην προσφορά σας.
Τέλος, ανάλογα με τη συμφωνία που έχετε κάνει, μπορείτε να ζητήσετε από τον influencer να διαφημίσει την προσφορά σας χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα του Branded περιεχομένου. Έτσι, θα αποκαλύπτεται στο ακροατήριο η συνεργασία σας, προσφέροντας έναν ακόμα λόγο για να αξιοποιήσουν την προσφορά σας. Αυτή η στρατηγική ενισχύει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της προσφοράς σας στα μάτια του κοινού.
Χρησιμοποιήστε τις προσφορές του Facebook:
Αξιοποιήστε το χαρακτηριστικό των προσφορών στο Facebook για να προωθήσετε τις εκπτώσεις σας με μια ξεχωριστή και αποκλειστική προσέγγιση. Δημιουργήστε μοναδικούς κωδικούς προσφοράς που θα είναι ορατοί μόνο για τους followers σας. Αυτό θα δημιουργήσει ένα αίσθημα επείγοντος και θα ωθήσει τους followers σας να επισκεφτούν τη σελίδα σας και να αξιοποιήσουν τις εκπτώσεις που προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεών σας και την προσέλκυση νέων πελατών.
Call to Action:
Απευθύνετε ένα προσωπικό κάλεσμα για δράση στους followers σας. Παροτρύνετέ τους να σας στείλουν μήνυμα αν ενδιαφέρονται για τον προωθητικό κωδικό. Έτσι, θα κατευθυνθείτε σε όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για την προσφορά σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες επιτυχίας.
Παραδοσιακή διαφήμιση
Για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κλασικό τρόπο της διαφήμισης και να δημιουργήσετε μια καμπάνια. Μέσω αυτής της καμπάνιας, οι προσφορές σας θα φτάσουν σε μεγαλύτερο κοινό, χωρίς να εμφανίζονται στην κανονική σελίδα σας στο Facebook.
Αν ο εκπτωτικός κωδικός αφορά υπηρεσίες, μπορείτε να κατευθύνετε το κοινό σας προς την ιστοσελίδα σας για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους εκεί. Στην περίπτωση που αφορά προϊόντα και διαθέτετε ενεργό κατάλογο, μπορείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα αυτά για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Έχετε στη διάθεσή σας εργαλεία, είτε χρησιμοποιείτε την οργανική προσέγγιση είτε την πληρωμένη διαφήμιση, για να προωθήσετε τους προωθητικούς κωδικούς σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Είτε επιλέξετε τον έναν τρόπο είτε τον άλλο, αυτή η στρατηγική θα σας βοηθήσει να προβάλετε την επιχείρησή σας και να κερδίσετε την προσοχή του κοινού ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
*Το παρόν άρθρο γράφτηκε από το Δημήτρη Κονταράκη, Digital Strategist και ιδιοκτήτη της eSteps και δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος τη Τρίτη 25/07/2023