Η ανακατασκευή ενός «απαρχαιωμένου» e–shop βελτιώνει την απόδοση οδηγώντας στην επιθυμητή αύξηση πωλήσεων.
Η ανακατασκευή του e-shop μιας επιχείρησης επιφέρει άμεσα αποτελέσματα και πολλαπλά σημαντικά οφέλη. Όπως είναι φυσικό πολλά από τα στοιχεία προκύπτουν από τον ήδη υπάρχων ιστότοπο αλλά κι από τη φύση και την ταυτότητα της επιχείρησης. Οι πλέον συχνές βελτιστοποιήσεις που παρατηρούνται είναι οι εξής:
1.Βελτίωση του Conversion Rate
Το conversion rate είναι ο πρωταρχικός στόχος που θέτουμε όταν προτείνουμε την ανακατασκευή ενός e-shop. Τι εννοούμε; Προσδοκούμε ο χρήστης να βιώσει τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης και τελικά να προχωρήσει στην πραγματοποίηση αγοράς. Εντοπίζοντας και εξαλείφοντας τεχνικά ζητήματα που δυσκολεύουν την εμπειρία αυτή (εικόνες που δε φορτώνουν, non responsive σε κινητά και φορητές συσκευές, σελίδες που «χτυπάνε» κλπ.) δίνουμε μεγαλύτερο βάρος στο conversion rate optimization με αποτέλεσμα να αυξήσουμε προοδευτικά τις πωλήσεις του e-shop.
2.Σύνδεση με ERP & Automations
Οι αυτοματισμοί στις μέρες μας είναι ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος για καλύτερη διαχείριση χρόνου. Ενσωματώνοντας σε ένα e-shop αυτοματοποιημένα συστήματα αποκρίσεων βοηθάμε τόσο τους πελάτες όσο και το προσωπικό που διαχειρίζεται το e-shop. Σε συνδυασμό με ένα επιτυχημένο σύστημα ERP ο υπεύθυνος παραγγελιών μπορεί να βλέπει σε real time τις παραγγελίες σε αναμονή αλλά και την εξέλιξη τους. Παράλληλα οι πελάτες μπορούν να κάνουν tracking την παραγγελία τους χωρίς να χρονοτριβούν με τηλεφωνήματα και αποστολή emails.
3.Ασφάλεια & GDPR
Η συμμόρφωση με τους όρους του GDPR είναι πλέον μη διαπραγματεύσιμη στο online περιβάλλον. Είναι λοιπόν αυτονόητο πως κάθε e-shop θα πρέπει να είναι συμβατό με το αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο. Μια αξιόπιστη πλατφόρμα e-commerce συνδυαστικά με πιστοποιητικά ασφαλείας θα προστατεύσει τα δεδομένα των επισκεπτών από τις κυβερνοεπιθέσεις και θα εμπνεύσει στους πελάτες ένα αίσθημα εμπιστοσύνης ώστε να καταχωρήσουν τα προσωπικά τους δεδομένα.
4.Ταχύτητα πλοήγησης
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας. Όλα γύρω μας «τρέχουν» γρήγορα και το ίδιο θέλουμε και για τα sites και τα e-shops που επισκεπτόμαστε. Ένα e-shop που δε «φορτώνει», που δεν ανοίγει γρήγορα τις φωτογραφίες και δεν είναι εξίσου γρήγορο στη διαδικασία του checkout αποτρέπει τους δυνητικούς πελάτες από την ολοκλήρωση των αγορών ακόμα και αν το προτεινόμενο προϊόν τους ενδιαφέρει.
Η ταχύτητα όμως προσμετράται και από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google αλλά και τα Social Media που προτείνουν το κάθε e-shop στους χρήστες.
5.Το 100% του Digital Marketing
Όπως ένα φυσικό κατάστημα κερδίζει την προσοχή του κοινού με μια ριζική ανακαίνιση έτσι και ένα online κατάστημα με την ανακατασκευή του γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό και πρόσφορο για on-line διαφήμιση.
Το Digital Marketing μας δίνει σήμερα απεριόριστες δυνατότητες. Ένα καλά δομημένο product feed δίνει επιτυχημένο Lead για Facebook Remarketing, Google Shopping Ads ή Skroutz. Η παρουσία σε όλα αυτά τα κανάλια όχι μόνο αυξάνει τις πωλήσεις αλλά σας κάνει να υπερτερείτε έναντι του ανταγωνισμού. Επιπλέον βέλτιστες πρακτικές όπως η ενσωμάτωση tags στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα βοηθούν στην εξαγωγή καλύτερων στατιστικών από τα Analytics και μεγιστοποιούν την απόδοση των διαφημίσεων σε κορυφαία κανάλια μέσω machine learning.
6.Κόστος Ευκαιρίας
Όπως προαναφέραμε, η επιτυχημένη ανακατασκευή ενός e-shop οδηγεί στην βελτίωση του conversion rate και σε τελική ανάλυση αυξάνει τις πωλήσεις. Στην περίπτωσή μας το κόστος ευκαιρίας (Opportunity cost) επιστρέφει σε σύντομο χρόνο καθιστώντας κερδοφόρα την επένδυση.
7.Βελτίωση του Conversion Value
Στη διαδικασία ανακατασκευής ενός e-shop συμπεριλαμβάνουμε και χρήση βελτιωμένων συστημάτων για Cross-sell & Up-sell. Με τη συγκεκριμένη πρακτική, μέσω machine learning, καταφέρνουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις αλλά και να αυξήσουμε την καταναλωτική δραστηριότητα των πελατών οι οποίοι προσθέτουν περισσότερα αγαθά στο καλάθι. Αυξάνουμε έτσι το conversion value (τζίρο) του e-shop. Παράλληλα μπορεί να δούμε εκτόξευση του τζίρου εφαρμόζοντας αυτοματοποιημένους κανόνες προσφορών και bundle offers.
8.Βελτίωση Loyalty
Έχει συμβεί ποτέ να θέλετε να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική αγορά αλλά να σας αποτρέπουν δεύτερες σκέψεις; Για παράδειγμα, είναι αρκετά αξιόπιστο το site ώστε να καταχωρήσω τα στοιχεία της τραπεζικής μου κάρτας; Θα μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Το καλύτερο δυνατό UX (user experience), η βέλτιστη δηλαδή εμπειρία ενός χρήστη που επιτυγχάνεται μέσω ενός conversion optimized e-shop, η ταχύτητα πλοήγησης, η σαφήνεια στο μενού και η ασφάλεια που δίνει η σωστή ανακατασκευή ενός e-shop βοηθά στη βελτίωση του Loyalty του καταστήματος.
Τώρα που έχετε πλέον ένα αξιόπιστο e-shop το οποίο μπορούν να εμπιστευθούν οι πελάτες σας και να αυξήσουν τη συχνότητα των αγορών τους μπορείτε να χτίσετε ένα πιστό κοινό που θα σας ακολουθεί μακροχρόνια. Για να παραμείνει το κοινό πιστό οφείλετε να το επιβραβεύσετε. Η επιβράβευση μέσω προσφορών και εκπτώσεων αυξάνει επίσης το Loyalty του brand.