Η επαλήθευση από το Facebook προσδίδει αξιοπιστία στη σελίδα σας και φαίνεται πιο έμπιστη. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πώς μπορείτε να ολοκληρώσετε αυτή τη διαδικασία για τη σελίδα ή το προφίλ σας στο Facebook.
Έχετε σελίδα στο Facebook και προσπαθείτε να αναπτύξετε την επιχείρηση, την εταιρεία σας ή το προσωπικό σας brand; Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε θα πρέπει να σκεφτείτε να επαληθεύσετε τη σελίδα σας στο Facebook -ή στην περίπτωση που είστε influencer ή διάσημο πρόσωπο, τον προσωπικό σας λογαριασμό- για αρκετούς λόγους.
Αρχικά, το να έχετε επαληθευμένη παρουσία σε μια τεράστια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, προσαυξάνει την αξιοπιστία της παρουσίας σας και προσφέρει στους καταναλωτές σας ένα αίσθημα εμπιστοσύνης. Το μπλε σημάδι επαλήθευσης δίπλα στο λογαριασμό σας επιβεβαιώνει στους πιθανούς πελάτες σας ότι η σελίδα σας είναι η επίσημη και φυσικά, το να έχετε αποκτήσει το συγκεκριμένο μπλε σημάδι σημαίνει ότι το Facebook σας έχει αξιολογήσει θετικά, για να σας το χορηγήσει.
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι το χαρακτηριστικό μπλε σήμα του Facebook είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την ασφάλεια του λογαριασμού σας, απέναντι σε εκείνους που προσπαθούν να σας «υποδυθούν» μέσα από τη δημιουργία ψεύτικων λογαριασμών. Το κέντρο βοήθειας του Facebook αναφέρει το εξής:
Το σημάδι επαλήθευσης σημαίνει ότι το Facebook έχει επιβεβαιώσει ότι η σελίδα ή το προφίλ είναι η αυθεντική παρουσία της δημόσιας φιγούρας ή της εταιρείας που αντιπροσωπεύει.
Το μπλε σημάδι επαλήθευσης λειτουργεί ως άμεση, ορατή απόδειξη ότι οι καταναλωτές μπορούν να σας εμπιστευθούν και να προχωρήσουν σε ολοκλήρωση αγορών, με αποτέλεσμα να σημειωθεί αύξηση πωλήσεων στην επιχείρησή σας. Αξίζει να αναφερθεί ότι το Facebook μπορεί να εκχωρήσει γκρι αναγνωριστικό σημάδι για σελίδες η προφίλ. Το γκρι σημάδι πιστοποίησης αφορά επίσης αυθεντικές σελίδες, οι οποίες όμως δεν είναι δημόσιου ενδιαφέροντος.
Άρα, πώς θα καταφέρετε να κάνετε verified τη σελίδα σας στο Facebook; Παρακάτω σας έχουμε τον αναλυτικό οδηγό.
Ξεκινήστε συμπληρώνοντας την online φόρμα του Facebook
Πρώτο βήμα είναι να επισκεφθείτε τη σελίδα αίτησης επαλήθευσης λογαριασμού του Facebook και να συμπληρώσετε την online φόρμα, ως μέρος της διαδικασίας. Η φόρμα είναι η εξής:
Κατόπιν ολοκλήρωσης της φόρμας, θα πρέπει να την καταθέσετε και να περιμένετε απάντηση από την ομάδα του Facebook. Θα σας ζητηθεί να κάνετε δύο πράγματα:
- Επιβεβαιώστε την ταυτότητά σας, ανεβάζοντας ένα επίσημο έγγραφο δικό σας ή της επιχείρησής σας.
- Έπειτα από τη συγκεκριμένη επιβεβαίωση θα πρέπει να απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις που αποδεικνύουν ότι ο λογαριασμός που προσπαθείτε να επαληθεύσετε είναι δημόσιου ενδιαφέροντος. Το Facebook θα εξετάσει ένα σύνολο παραγόντων με σκοπό να αποφασίσει εάν ο επαγγελματικός ή προσωπικός σας λογαριασμός είναι στα πλαίσια του δημόσιου ενδιαφέροντος και εάν πληροί τα κριτήρια πιστοποίησης που έχουν οριστεί από το Facebook.
Το Facebook είναι πολύ λεπτομερές με τις απαιτήσεις στις οποίες πρέπει να ανταποκρίνεστε για την έγκριση της αίτησής σας. Πρέπει να υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν ότι είστε αυτοί που ισχυρίζεστε και ότι η επιχείρησή σας είναι νόμιμη.
Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για να συμπληρώσετε με επιτυχία τη φόρμα πιστοποίησης, ώστε να έχετε τις μεγαλύτερες πιθανότητες να εγκριθεί η επαλήθευση του λογαριασμού σας.
- Δηλώστε εάν θέλετε να επαληθεύσετε μια σελίδα ή ένα προφίλ Facebook
Προσπαθείτε να επαληθεύσετε ένα λογαριασμό για την επιχείρησή σας ή για μια μεγάλη εταιρεία; Εάν ναι, θα πρέπει να επιλέξετε τη Σελίδα. Εάν προσπαθείτε να ολοκληρώσετε τη συγκεκριμένη διαδικασία για ένα προσωπικό προφίλ για λογαριασμό influencer, celebrity ή περσόνας των media, τότε επιλέξτε το Προφίλ.
- Επαληθεύστε την ταυτότητά σας
Θα χρειαστεί να παρέχετε κάποιο επίσημο έγγραφο πιστοποίησης της ταυτότητάς σας για εσάς ή για την επιχείρηση, ώστε να αποδείξετε ότι η σελίδα ή το προφίλ είναι συνδεδεμένα με το δημόσιο πρόσωπο, την επιχείρηση ή την εταιρεία που αντιπροσωπεύει.
Η σελίδα σας πρέπει να έχει τα ακόλουθα:
- Φωτογραφία εξωφύλλου
- Φωτογραφία προφίλ
- Όνομα σύμφωνα με τις οδηγίες του Facebook
Θα χρειαστεί επίσης να παρέχετε ένα κρατικό έγγραφο ταυτοποίησης, όπως δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο (μόνο για προφίλ). Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε με προσοχή τις απαιτήσεις πιστοποίησης πριν καταθέσετε τη φόρμα, ώστε να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις ή απόρριψη του αιτήματός σας.
Για σελίδες που δεν εκπροσωπούν φυσικό πρόσωπο, θα πρέπει να παρέχετε αποδείξεις πρωτότυπων αρχείων, όπως καταστατικό εταιρείας, ή φορολογικά έγγραφα.
- Επιβεβαιώστε τη σπουδαιότητα της εταιρείας ή της επιχείρησής σας
Σε ποια κατηγορία τοποθετείτε εσάς ή την εταιρεία σας;
Το να τοποθετηθείτε σε σωστή κατηγορία έχει μεγάλη σημασία, καθώς επιτρέπει στο Facebook να καταλήξει εάν διαθέτετε αρκετή επιρροή στη συγκεκριμένη βιομηχανία για να σας διαθέσει σήμα επαλήθευσης στη σελίδα ή το προφίλ σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει σωστά την κατηγορία και τη χώρα ή την περιοχή στην οποία η επιχείρηση ή η εταιρεία σας δραστηριοποιείται. Επίσης, θα έχετε την ευκαιρία να περιγράψετε το κοινό ή τους καταναλωτές σας, βάσει του εάν προσπαθείτε να επαληθεύσετε μια σελίδα ή ένα προφίλ.
Συμπεριλαμβάνοντας τα συγκεκριμένα προσωπικά στοιχεία, θα βοηθήσετε το Facebook να εντοπίσει τους λόγους για τους οποίους αξίζει πραγματικά να προχωρήσει σε verification του λογαριασμού σας.
- Προσθέστε σχετικά άρθρα, λογαριασμούς social media και άλλα links
Προσθέτοντας σχετικά links προς άλλα site σας ή λογαριασμούς social media θα δώσετε επιπλέον λόγους στο Facebook που αιτιολογούν την επίσημη επαλήθευση του λογαριασμού σας.
Εάν διαθέτετε σημαντικό αριθμό ακολούθων και έντονη κινητικότητα στους υπόλοιπους λογαριασμούς σας, αυξάνονται οι πιθανότητες να εγκριθεί το αίτημά σας για επαλήθευση.
- Ολοκληρώστε την αίτηση
Ολοκληρώστε την αίτησή σας και αποστείλτε την. Πλέον, το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να αναμένετε για την απάντηση του Facebook. Όταν η ομάδα του Facebook αρχίσει να εξετάζει το αίτημά σας, θα λάβετε τη σχετική ειδοποίηση.
Καλό θα είναι να έχετε υπόψιν ότι η επαλήθευση για μεγάλες, διεθνείς επιχειρήσεις και εταιρείες μπορεί να χρειαστεί αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς η ομάδα του Facebook θα πρέπει να πραγματοποιήσει ελέγχους σε βάθος, ώστε να εξετάσει χειροκίνητα τα έγγραφα πιστοποίησης που θα επιβεβαιώσουν την αυθεντικότητα του αιτήματός σας.
Τι θα συμβεί εάν το Facebook απορρίψει την αίτησή μου;
Εάν πληροίτε τα ελάχιστα επιθυμητά κριτήρια πιστοποίησης, δεν είναι βέβαιο εάν θα λάβετε την επαλήθευσης του λογαριασμού.
Το Facebook μπορεί να απορρίψει την αίτησή σας, δυστυχώς, αρκετές φορές χωρίς να διευκρινίζει την αιτία. Εάν σας συμβεί κάτι τέτοιο, θα έχετε δικαίωμα να επαναιτηθείτε για την επαλήθευση, αφότου περάσουν 30 ημέρες.
Κατά την περίοδο αναμονής των 30 ημερών, καλό θα ήταν να προσπαθήσετε να βελτιώσετε τα στοιχεία της αίτησής σας, για να βεβαιωθείτε ότι με την επόμενη ευκαιρία, θα καταφέρετε να επαληθεύσετε το λογαριασμό σας.
Στην περίπτωση που το Facebook απορρίψει την αίτησή σας:
- Μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα υποστήριξης του Facebook για να συγκεντρώσετε όσες πληροφορίες μπορείτε, σχετικά με τους λόγους για τους οποίους απορρίφθηκε το αίτημά σας. Εάν μπορέσετε να καταλήξετε σε ένα γενικό συμπέρασμα σχετικά με τους λόγους απόρριψής σας, θα ξέρετε τι θα χρειαστεί να κάνετε ώστε να λάβετε το μπλε σημάδι επαλήθευσης την επόμενη φορά που θα κάνετε αίτηση.
- Προσπαθήστε να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, κάντε βελτιώσεις στις διαφημίσεις του Facebook και διατηρήστε τις τακτικές δημοσιεύσεις.
- Γράψτε ένα ποιοτικό βιογραφικό και βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό ή εταιρικό σας site είναι βελτιστοποιημένο για αναζητήσεις. Όταν κάποιος εκπρόσωπος του Facebook αναζητάει πληροφορίες σχετικά με το σύνολο το οποίο προσπαθείτε να επικυρώσετε, τι θα αντικρίσει;
- Εάν διαθέτετε άλλους λογαριασμούς όπως Instagram, Twitter και TikTok, προσπαθήστε να αυξήσετε την παρουσία σας και εκεί. Αυτή η τακτική θα σας φανεί χρήσιμη εάν προσπαθήσετε να επαληθεύσετε τους λογαριασμούς σας και στις συγκεκριμένες πλατφόρμες.
Στην eSteps μπορούμε να αναλάβουμε τη διαχείριση όλων των λογαριασμών social media της επιχείρησής σας, δημιουργώντας μια σωστή στρατηγική με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σας, δίνοντας παράλληλα την απαραίτητη ώθηση στις πωλήσεις σας.