To Instagram είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα με μεγάλη απήχηση στο νεανικό κοινό και όχι μόνο. Καθημερινά χρήστες από όλο τον κόσμο ανεβάζουν φωτογραφίες, video και stories, επικοινωνούν, ανταλλάσσουν likes και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους αλλά και με τα αγαπημένα τους brands.
Το Instagram είναι όμως και ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση των επιχειρήσεων που μπορεί να προσελκύσει εκατοντάδες δυνητικούς πελάτες, να αυξήσει το awareness ενός brand και να αυξήσει θεαματικά τις πωλήσεις του.
Για τη σωστή προώθηση μιας επιχείρησης μέσα από το Instagram πρωταρχικό μέλημα είναι η δημιουργία ενός σωστά δομημένου αλλά και ελκυστικού εταιρικού προφίλ.
Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές με τα must που πρέπει να έχει ένα ολοκληρωμένο προφίλ:
1. Το profile πρέπει να είναι δημόσιο
Είναι αυτονόητο ότι το προφίλ μιας επιχείρησης οφείλει να είναι δημόσιο ώστε να είναι ορατό και προσβάσιμο σε όλους! Επιπλέον θα πρέπει να γίνει Business Account για να μπορεί να πραγματοποιεί διαφημίσεις, να έχει στατιστικά και δημογραφικά στοιχεία, κ.λπ.
2.Το profile πρέπει να έχει σωστό όνομα χρήστη
Το όνομα του προφίλ στο Instagram πρέπει να είναι ξεκάθαρο, λιτό και σαφές ώστε να παραπέμπει στην επιχείρηση. Εάν χρησιμοποιείται από άλλο χρήστη, τότε το όνομα θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην επωνυμία με μια έξυπνη αλλά σύντομη παραλλαγή.
3.Το profile πρέπει να έχει χαρακτηριστική φωτογραφία προφίλ
Η φωτογραφία του χρήστη είναι το πρώτο που βλέπει κάποιος αναζητώντας το προφίλ σας. Επιλέξτε μια αντιπροσωπευτική φωτογραφία με πολύ καλή ανάλυση που δεν παραποιείται και δεν κόβεται. Η ιδανική φωτογραφία προφίλ δεν είναι άλλη από το λογότυπο της επιχείρησης.
4.Το profile πρέπει να έχει σωστό BIO
Η παρουσίαση της επιχείρησης στο profile του Instagram (το BIO) θα πρέπει να είναι σύντομη και περιεκτική. Περιγράψτε το brand σας με όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό τρόπο συμπεριλαμβάνοντας χρήσιμες πληροφορίες που θα κάνουν τους χρήστες να σας γνωρίσουν και να σας ακολουθήσουν.
Φροντίστε ώστε το προφίλ να είναι ολοκληρωμένο και να περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο και ο ιστότοπος της επιχείρησή σας.
5.Το profile πρέπει να έχει επαγγελματικές φωτογραφίες:
Το Instagram στηρίζεται στη δύναμη της εικόνας. Οι φωτογραφίες είναι εκείνες που θα πουν μια δυνατή ιστορία και θα προσελκύσουν νέους followers. Φροντίστε λοιπόν να ανεβάζετε ποιοτικό περιεχόμενο με επαγγελματικές αλλά αληθινές φωτογραφίες και βίντεο.
Ανεβάστε τα προϊόντα σας, δείξτε με λεπτομέρειες τα χαρακτηριστικά τους αλλά και ευφάνταστους τρόπους χρήσης. Προωθήστε τις υπηρεσίες σας με ελκυστικές φωτογραφίες που θα απαθανατίζον μια μοναδική εμπειρία.
Επιπλέον κάντε repost δημοσιεύσεις ή stories των followers σας που απαθανατίζονται με τα προϊόντα σας και μοιράζονται τις σκέψεις τους για αυτά.
Αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα δυναμικό εταιρικό προφίλ στο Instagram, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να δημιουργήσετε ένα πιστό κοινό που θα σας ακολουθεί τότε επικοινωνήστε με ένα σύμβουλο της Esteps και ελάτε να σχεδιάσουμε από κοινού μια επιτυχημένη στρατηγική Social Media marketing.