Οι 4 πυλώνες για μια αποτελεσματική στρατηγική SEO

Το SEO μπορεί να γίνει περίπλοκο, μερικές φορές πολύ περίπλοκο. Μια γρήγορη αναζήτηση για «Παράγοντες SEO που επηρεάζουν την κατάταξη» θα σας δώσει την απάντηση και πολλές ακόμα. Υπάρχουν πάρα πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτό και στην πραγματικότητα υπάρχουν εκατοντάδες μεταβλητές οι οποίες συνεργάζονται και δίνουν την τελική κατάταξη.

Η αλήθεια είναι ότι εύκολα μπορεί κανείς να χαθεί μέσα σε τόσο όγκο πληροφοριών αλλά με αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να απλουστεύσουμε τα πράγματα και να εστιάσουμε στους τομείς που έχουν πραγματικά σημασία για τη χάραξη στρατηγικής SEO.

Οι 4 πυλώνες του SEO

Τα 4 πράγματα που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους οι ιδιοκτήτες site είναι:

  1. Technical SEO: Πόσο εύκολα μπορεί να ανιχνευτεί και να ευρετηριαστεί από τη Google.
  2. Περιεχόμενο: Το να έχει το site το πιο σχετικό περιεχόμενο και αυτό που να απαντά καλύτερα στις προσδοκώμενες ερωτήσεις.
  3. OnSite SEO: Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου και του κώδικα HTML.
  4. OffSite SEO: Να θεωρείστε αυθεντίες, έτσι ώστε η Google να «προωθεί» στις πιο πάνω θέσεις το δικό σας περιεχόμενο.

Είναι φυσικό ότι οι 4 αυτές μεταβλητές έχουν κάποια πολυπλοκότητα και μπορεί να αλληλεπικαλύπτονται, αλλά γνωρίζοντας της δυνατότητες ή τις αδυναμίες σε σχέση με αυτές είναι πρώτο και μεγαλύτερο βήμα.

  1. Technical SEO

Με τον όρο technical SEO στην ουσία εννοούμε το να διασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα μας είναι εύκολα προσπελάσιμη από τις μηχανές αναζήτησης και ότι μπορούν να διαβάσουν το περιεχόμενο τους. Εργαλεία όπως το Deep Crawl μπορούν να ελέγξουν το site σας και να σας υποδείξουν που χρειάζεται διόρθωση.

  1. On-Site SEO βελτιστοποίηση

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι συνολικά βελτιστοποιημένη αλλά και σε επίπεδο μεμονωμένων σελίδων. Οι κύριες περιοχές που πρέπει να εστιάσετε είναι:

  • Έρευνα για keyword: Ερευνήστε τον τρόπο αναζήτησης των εν δυνάμει πελατών σας.
  • Επεξηγηματικά URLs: Κάθε url πρέπει να είναι σύντομο και κατανοητό.
  • Page titles: Ενσωματώστε με φυσικό τρόπο τις λέξεις κλειδιά στο Page title.
  • Meta descriptions: Δημιουργήστε περιγραφές σαν να ήταν διαφημίσεις σχεδιασμένες για να προσελκύσουν κοινό.
  • Δώστε στους επισκέπτες μια καλή εμπειρία πλοήγησης στην ιστοσελίδα σας.
  • Δυνατά Calls to Action: Διευκολύνετε τους χρήστες στα επόμενα βήματα τους.
  1. Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο είναι αν όχι το πιο σημαντικό ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά του site σας. Δίνει στους χρήστες πληροφορίες για εσάς, για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας, την τοποθεσία σας, για το ποιους έχει προσφέρει τις υπηρεσίες σας μέχρι τώρα και το σημαντικότερο, γιατί να χρησιμοποιήσει κάποιος την επιχείρηση σας.

Για τις επιχειρήσεις που εμπορεύονται υπηρεσίες το περιεχόμενο μπορεί να «σπάσει» σε 3 κατηγορίες:

  • Περιεχόμενο υπηρεσιών: Τι κάνετε και τι που.
  • Περιεχόμενο αξιοπιστίας: Γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης να σας προτιμήσει.
  • Περιεχόμενο marketing: Περιεχόμενο που σας βοηθά να θεωρείστε αυθεντία και να βάζει την επιχείρηση σας πιο ψηλά στις επιλογές των εν δυνάμει πελατών.
  1. Χτίσιμο αξιοπιστίας εκτός του site (Off-site authority building)

Στο τέλος όλες οι ενέργειες καταλήγουν σε αυτό το σημείο: Χτίσιμο αξιοπιστίας. Χτίζοντας της αξιοπιστία σας κατά ένα μεγάλο ποσοστό περιλαμβάνει και το link building. Αυτό είναι ακόμα ένα πολύ σημαντικό συστατικό για την ανάπτυξη καλών οργανικών αποτελεσμάτων και ταυτόχρονα η δημιουργία link είναι από τα πιο δύσκολα κομμάτια να γίνου σωστά.

Για το λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να έχετε βρει τη φιλοσοφία της δημιουργίας των link πριν ξεκινήσετε κάτι τέτοιο και να μην πηγαίνετε στα τυφλά. Να διασφαλίζεται σε όλες τις περιπτώσεις τα link να είναι από πηγές με σχετικό με την ιστοσελίδα σας περιεχόμενο και από αξιόπιστα site. Και το σημαντικότερο όλων πρέπει όλο αυτό να γίνεται όσο πιο φυσικά γίνεται χωρίς το περιεχόμενο που δημοσιεύεται να δίνει την εντύπωση στυγνής προσπάθειας για προβολή.

Σε γενικές γραμμές το SEO δεν χρειάζεται να είναι υπερβολικά περίπλοκο. Οι 4 αυτοί πυλώνες ακολουθούν μια λογική σειρά και είναι αυτοί που προτείνεται να ακολουθήσετε για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική SEO για την επιχείρηση σας.

by Νίκος Νέστωρας SEO Technician


Πηγή: Search Engine Land